Повернення і обмін

Ви маєте право на повернення придбаного у нас товару. При цьому покупка, що повертається, має зберегти товарний вигляд: чистота, відсутність механічних пошкоджень і ознак встановлення запчастини, а також цілісність пакування.

 

Необхідні умови обміну / повернення:

  • товар не використовувався (без слідів встановлення) і повертається у повній комплектації;

  • збережений товарний вигляд деталей (зокрема чисте та ціле пакування).

 Будь ласка, в жодному разі не наклеюйте на пакування скотч або інші наклейки, а також не робіть написи.

Для уточнення інформації щодо процедури обміну / повернення товару звертайтеся за контактними телефонами.

 

Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню):


  • лікарські препарати та засоби, предмети сангігієни (наприклад серветки);

  • непродовольчі товари;

  • парфюмерно-косметичні вироби (наприклад ароматизатори);

  • рукавички;

  • тканини (серветки);

  • товари в аерозольному пакуванні;

  • лінійний та листковий металопрокат, трубна продукція;

  • вироби з натурального та штучного волосся.

 

Гарантія

Гарантія на всі запчастини, придбані у нашому магазині, становить термін згідно з вимогами заводів-виробників. Детальну інформацію ви маєте змогу отримати за контактними телефонами.

 

Умови повернення придбаного товару неналежної якості

В разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару, підтверджених висновком експертизи*, покупець має право за своїм вибором вимагати від продавця (відповідно до закону України «Про захист прав споживачів» стаття 8 , п. 1): повернення грошей за придбаний товар, або заміну цього товару на такий самий / аналогічний товар з числа наявних у продавця.

 

*підтверджених висновком експертизи – висновком працівника СТО, виданим під час встановлення запчастини на станції технічного обслуговування автотранспортних засобів (СТО), на підставі якого магазин подає на експертизу, або висновком незалежної експертизи на підставі документа, завіреного відповідним органом.

 

За наявності висновку працівника СТО магазин від імені покупця подає претензію на якість товару – рекламацію, яка здійснюється за умови надання таких документів:

  • документ про покупку товару (в разі оплати товару в пункті обслуговування клієнтів або кур'єрської доставки – товарний чек, в разі доставки службою «Нова Пошта» – експрес-накладна);

  • акт виконаних робіт (замовлення-наряд) СТО по встановленню деталі;

  • акт рекламації (дефектації) з висновком СТО ;

  • для деталей електрогруппи: висновок СТО про справність електросистеми авто і результати комп'ютерної діагностики з кодом помилки (фото/сканкопія показників);

  • для деталей ходової або кермової групи рекомендуємо: перед демонтажем деталей – зробити фото запчастини і надіслати його на наш email, вказавши номер замовлення в темі листа.

Без надання документів від СТО встановлення запчастини прирівнюється до самостійної.

З боку магазину подається запит на рекламацію виробнику (постачальнику), термін його розгляду – згідно з вимогами заводів-виробників (відповідно до закону України «Про захист прав споживачів» стаття 8, п. 6), і за фактом отримання висновку експертизи від виробника (постачальника) сповіщується покупець.

Якщо під час експертизи не підтверджений брак / дефект деталі, товар повертається покупцеві.

Важливо! Вартість доставки, зняття / встановлення деталі, ремонт авто не компенсуються.

У яких випадках гарантія не надається:


  • порушена цілісність гарантійних пломб;

  • є механічні або інші пошкодження, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;

  • порушені правила застосування, викладені в експлуатаційних документах;

  • відбулось несанкціоноване розкриття, ремонт або були змінені внутрішні комунікації та компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару;

  • неправильно заповнений гарантійний талон;

  • серійний або IMEI номер, що зберігається в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений.


Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:

  • пошкодження будь-яких захисних знаків фірми-виробника або фірми-продавця: стікери, наліпки, голограми, пломби тощо;

  • серійні номери на виробах або їх маркування не відповідають відомостям, зазначеним у гарантійному талоні;

  • вироби зазнали ремонту неуповноваженими особами з порушенням вимог виробника і норм техніки безпеки;

  • дефекти викликані змінами внаслідок застосування товару із метою, що не відповідає встановленій сфері застосування даного товару, зазначеній в керівництві з експлуатації;

  • виріб пошкоджений або він вийшов із ладу у зв'язку з порушенням правил та умов встановлення, підключення, адаптації під місцеві технічні умови покупця, експлуатації, зберігання та транспортування;

  • обладнання пошкоджене внаслідок природних стихій, пожеж, повеней, землетрусів, побутових чинників та інших ситуацій, що не залежать від продавця;

  • виріб має виражені механічні та / або електричні пошкодження, отримані в результаті будь-яких дій покупця або сторонніх осіб;

  • виникло пошкодження, викликане потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або тварин;

  • дефекти викликані застосуванням витратних матеріалів, які не відповідають вимогам експлуатації;

  • представником сервісної служби було зазначене застосування позаштатних режимів або параметрів роботи обладнання або його компонентів (частот, напруги тощо.);

  • обладнання було пошкоджене в результаті використання неякісних та / або несправних (зокрема механічно пошкоджених) або нестандартних змінних носіїв;

  • пошкодження, викликані застосуванням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;

  • програмне забезпечення, яке не входить до комплекту виробу;

  • збереження інформації на жорсткому диску.